Általános Szerződési Feltételek
Tájékoztatjuk, hogy Ön mint vásárló (fogyasztó) az www.aromaekszer.hu címen elérhető honlap használatával kinyilvánítja, hogy ismeri és elfogadja, az alábbi, a Ptk. (2013. évi V. törvény) 6:77-6:81.§ alapján megírt általános szerződési feltételeket. Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív használója kíván lenni a Webáruházunk által kínált lehetőségeknek, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és azokat kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.
Jelen dokumentum, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre. Az alábbi feltételekkel szabályozott szerződés a Ptk. szerint távollevők között létrejött szerződésnek minősül.
A szerződés nyelve: magyar
Üzemeltetői adatok:
Név: Balazsi Eszter – egyéni vállalkozó.
Székhely: 7522. Kaposújlak, Kossuth L. u. 46.
Levelezési cím: 7522. Kaposújlak, Kossuth L. u. 46.
E-mail: rika@aromaekszer.hu
Telefon: +36 30/ 2234919
Nyilvántartásba vevő hatóság: Somogy Megyei Kormányhivatal Kaposvári Járási Hivatala
Nyilvántartási szám: 52008119
Adószám: 72181450-1-34
Működési engedély nyilvántartási száma: A-14/2017 Kaposújlak
Képviselő: Balazsiné Balaskó Mária
Telefonszám: +36-20/ 5389563
E-mail: rika@aromaekszer.hu
Honlap: https://www.aromaekszer.hu/
Adatvédelmi nyilvántartási szám: NAIH-129519/2017
Tárhelyszolgáltató adatai
Név: Tárhely.Eu Kft.
Székhely: 1144 Budapest, Ormánság u 4.,
Levelezési cím: 1538 Budapest, Pf.: 510.
Telefon: +36 1 789 2 789
Email: support@tarhely.eu
A szolgáltató a jelen általános szerződési feltételekben a továbbiakban: üzemeltető.
Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre
A www.aromaekszer.hu webáruházban divatékszerek, kézzel készült egyedi és kis darabszámú kézműves ékszerek, aromaékszerek, -nyakláncok, medálok, karkötők, gyűrűk, fülbevalók, kitűzők, sáldíszek, illóolajok, aromakövek, autóillatosítók, ékszertartók stb. – és egyéb kiegészítők, ajándéktárgyak kerülnek eladásra.
Figyelmeztetés:
A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben csak illusztrációként szerepelnek.
FONTOS! AromaÉkszerek vásárlása esetén
Kérjük, figyelembe venni, hogy a RIKA AromaÉkszerek használata nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot és kezelést!
A weboldalon található információk az aromaterápiáról és az illóolajok hatásáról tájékoztató jellegűek!
Aki nem jártas az illóolajok világában és nem ismeri a különféle olajok aromaterápiás hatásait, annak javasoljuk, kérje szakképzett aromaterapeuta tanácsát, segítségét!
Rendelési információk
A megjelenített termékek kizárólag a www.aromaekszer.hu webáruházon keresztül, online rendelhetőek meg.
A kiválasztott termékek mellett feltüntetett árak forintban értendők.
Balazsi Eszter vállalkozó az ÁFA törvény XIII. fejezete alapján alanyi adómentes, így az értékesített termékeket ÁFA nem terheli.
Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra.
A részletes szállítási díjszabás a jelen szerződési feltételek része, a „Szállítási feltételek” menüpont alatt olvasható.
Amennyiben az üzemeltető hibás árat tüntet fel a termék mellett, a tőle elvárható gondosság ellenére, és a termék ára annak általánosan elfogadott árától eltér, úgy az üzemeltető nem köteles a terméket a hibás áron szolgáltatni, de köteles a megrendelés visszaigazolásában felajánlani a vásárló részére a valós áron történő vásárlás lehetőségét. Amennyiben a vásárló ezzel a lehetőséggel nem kíván élni, úgy megilleti a szerződéstől való egyoldalú elállás joga.
Böngészés
A www.aromaekszer.hu weboldalon Ön rendelés feladása nélkül is tájékozódhat. Ebben az esetben adatainak megadása nem szükséges.
Bejelentkezés és regisztráció nélkül történő böngészés közben is kiválaszthat termékeket, amelyek a kosárba kerülnek, s ha Ön regisztrálja magát adatai megadásával ezen tárgyak azonnal megrendelhetőek, így nem szükséges, hogy bejelentkezés után újra kiválassza azokat.
Webáruházunkban termékkategóriák szerint böngészhet a Megvásárolható termékek között. A felsorolt termékeknél látható a termék előnézeti képe és a termék neve, valamint az ára és egy „Kosárba rakom” gomb felirat.
A termék képére vagy nevére kattintva, a termék oldalára jut el, ahol a termékről részletes tájékoztatást kaphat. Amennyiben ennél még részletesebb tájékoztatásra van szüksége, úgy az üzemeltetői adatok között rögzített telefonszámon szíveskedjen felvenni a kapcsolatot velünk.
Regisztráció
Amennyiben vásárolni szeretne, úgy az első vásárlás alkalmával meg kell adnia a vásárláshoz szükséges adatokat is, így a nevét, számlázási és szállítási adatait, e-mail címét, valamint a későbbi belépéshez szükséges jelszavát.
A regisztráció véglegesítése előtt szükséges a az Általános Szerződési Feltételek elfogadása is.
A regisztrációt e-mailben visszaigazolja a rendszer.
A vevő köteles az általa megadott jelszót bizalmasan kezelni. Amennyiben az azonosítás során a vevő egyedi azonosítója és jelszava helyes megadását követően a vevő adatai arra jogosulatlan harmadik személy birtokába kerültek, az ebből eredő károkért, illetve hátrányokért az Adatkezelő felelősséget nem vállal.
A felhasználók e-mail címük megadásával hozzájárulnak ahhoz, hogy az üzemeltető/ szolgáltató technikai jellegű üzenetet küldjön számukra.
A regisztrált adatokat az üzemeltető kérelemre törli a rendszerből. A törlési kérelem biztonsági okokból csak akkor lesz érvényes, ha a törlési kérelmet a felhasználó e-mailben megerősíti, így elkerülhető, hogy valaki szándékosan vagy tévedésből mást töröljön a regisztrációs adatbázisból. A regisztrációt az e-mail cím azonosítja, tehát egy e-mail címet csak egyszer lehet regisztrálni.
A regisztráció kötelezettségekkel nem jár.
Rendelés menete
A) A „Kosárba rakom” gombra kattintva a terméket a Kosárba helyezheti.
A termékeket a Kosárba helyezheti bejelentkezés nélkül is azonban megrendelés előtt Önnek be kell lépnie a rendszerbe. Ezt csak akkor tudja megtenni, ha regisztrálja magát. A regisztrációt a következő menüpont alatt találja.
Ha Ön regisztrált vásárló, de elfelejtette jelszavát, használja a jelszó Bejelentkezés emlékeztetőt. Ha itt megadja a regisztrált e-mail címét, akkor a jelszavát e-mailben elküldjük Önnek.
Belépést a Bejelentkezés menüpont segítségével végezheti el. Itt adja meg regisztrált e-mail címét és jelszavát, majd nyomja meg a belépés gombot.
Ha sikeres a belépés, akkor ebben az ablakban megjelenik az Ön regisztrált e-mail címe és a kilépés gomb, amely segítségével elhagyhatja az áruházat.
B) A kosár tartalmát a „Kosár megtekintése” menüpont segítségével ellenőrizheti, szerkesztheti.
Lehetőség van arra, hogy megtekintse és módosítsa, hogy a kosárba tett termékből milyen mennyiséget kíván rendelni, illetve törölheti az adott tételt.
Itt tudja kiválasztani az Önnek legmegfelelőbb fizetési és szállítási módot.
Lehetőség van a kosár teljes kiürítésére is.
Amennyiben szeretne további terméket kosárba helyezni, válassza a „Vásárlás folytatása” gombot.
C) Kupon beváltása
Ha rendelkezik kuponkóddal, és szeretné azt érvényesíteni, akkor azt itt, a Kosár oldalon teheti meg. A „Kuponkód” mezőbe kérjük beírni a kuponkódot, majd a „Kupon beváltása” gombra kattintva a rendszer automatikusan levonja a kupon értékét.
Ha minden rendben van és a megrendelés mellett döntött, akkor a „Megrendelés elküldése” gombot megnyomva véglegesítheti a megrendelését.
D) Miután véglegesítette rendelését a megadott e-mail címére küldünk Önnek egy automatikus visszaigazolást, amely tartalmazza megrendelése adatait.
Amennyiben nem kap ilyen levelet a rendszer nem fogadta el megrendelését. Ilyen esetben kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, a már jelzett módon, az üzemeltetői adatok segítségével.
FONTOS!
Ha 10 percen belül nem érkezik meg a visszaigazoló rendszerüzenet, kérjük ellenőrizze a email fiókja spam mappáját is, néha előfordul, hogy ott landol az email. Ha a spamek között találta, akkor kérjük a rika@aromaekszer.hu címet jelölje megbízható feladónak, ill. jelölje, hogy „Nem spam” és helyezze át a Bejövő levelek/üzenetek mappába, vagy a Gmail esetében pl. az „Elsődleges” fül alá, hogy a rendelés állapotáról, részleteiről a további értesítő leveleinket is megkaphassa! Ha nem találja a rendelést visszaigazoló üzenetünket, kérjük vegye fel velünk a >>> KAPCSOLATOT!
Miután elvégeztük megrendelésének feldolgozását, a megadott e-mail címére küldünk Önnek egy „Rendelés teljesítve” visszaigazolást. A termék kiszállítására csak ezt követően kerül sor.
A „Fiókom” menübe belépve megrendelésének folyamatát a megrendelés lezárásáig figyelemmel kísérheti. Megtekinthetőek a legutóbbi rendelések, kezelhetőek a szállítási és számlázási címek, és a jelszó és felhasználói fiók részleteinek szerkesztése is innen történik.
Minden megrendelés egy egyedi megrendelés számmal azonosítható.
A megrendelések feldolgozása
A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 8 és 16 óra között.
A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelésre, de ha az a munkaidő lejárta után történik, csak az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra a megrendelés.
Az elfogadott megrendelés teljesítési határideje, a visszaigazolástól számítva a raktáron lévő termékek esetében maximum 2 munkanap. Abban az esetben, ha a termék nincs raktáron, ill. egyedi rendelésre készül, úgy terméktől függően 10 – 20 munkanap. A rendelés teljesítésének várható időpontját minden esetben előre egyeztetjük Önnel.
A megrendelt termék ellenértékének és a házhoz szállítás díjának fizetésének módja
A megrendelt termék fizetésének módja:
Banki előre utalással történő teljesítés
Ha már visszaigazoltuk az Ön megrendelését, akkor a visszaigazoló e-mailben megtalálja a bankszámlaszámunkat és a megrendelésszámot, amelyre hivatkozni kell az átutalás megjegyzés / közlemény rovatában.
Amennyiben az átutalt összeget jóváírják a bankszámlánkon, ezt követően adjuk fel a terméket.
A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz.
A számlát online, a megadott email címre küldjük.
Amennyiben a megrendelt termékek ára a megrendelés visszaigazolását követő 8 munkanapon belül nem kerül kifizetésre, úgy az üzemeltető szabadul az ajánlati kötöttség alól és nem köteles a megrendelés teljesítésére.
Kivételt képez ez alól a készleten nem lévő termékek megrendelése, ez esetben a megrendelés visszaigazolásának dátuma a megrendelt termék elkészüléséről szóló értesítés.
A csomag postára / futárnak történő átadásának ideje:
Raktáron lévő termékek esetében a megrendelés visszaigazolásától számított maximum 2 munkanapon belül postára adjuk a termékeket.
Abban az esetben, ha a termék nincs raktáron, ill. egyedi rendelésre készül, ez az idő akkor 10 – 20 munkanap. A rendelés teljesítésének várható időpontját minden esetben előre egyeztetjük Önnel.
Szállítási határidő a Magyar Posta ÁSZF szerint a feladástól számított 48 óra (munkanapokon). A Magyar Posta tevékenységi körében keletkező késedelemért nem vállalunk felelősséget.
Kérjük a csomagot kézbesítéskor a kézbesítő előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés, vagy hiány esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni.
Szállítási költségek Magyarország területén:
>>> Az aktuális szállítási költségek itt megtekinthetők! <<<
Ékszereink többségét AJÁNLOTT POSTAI KÜLDEMÉNY-ként adjuk fel.
A díszdobos szetteket (doboz vastagsága miatt) csak „Postán maradó ajánlott küldemény”-ként tudjuk feladni. Kérjük ezt figyelembe venni, vagy másik szállítási módot választani!
FONTOS! Postán maradó küldemény esetén a Posta nevét és címét is kérjük megadni a „Pénztár” oldal, „Rendelés jegyzetek” mezőben!
MPL CSOMAGAUTOMATA
FONTOS! A csomagautomata címét is kérjük megadni a „Pénztár” oldal, „Rendelés jegyzetek” mezőben!
A nagyobb méretű ékszereket, díszdobozos termékeket, valamint az illóolajokat MPL FUTÁRSZOLGÁLAT szállítja házhoz.
A pontos szállítási költséget a rendszer a „Kosár” oldalon automatikusan megjeleníti.
20.000 Ft felett a szállítás költségét átvállaljuk!
A megrendelt termékeket gondos csomagolás után légbuborékos borítékban vagy kartondobozban adjuk fel. A küldemény feladásáról e-mailben értesítést küldünk.
Kizárólag ép és sérülésmentes termékeket adunk át szállításra, sérülésmentességet biztosító csomagolásban!
A megrendelt termékek kiszállítását a Magyar Posta végzi a vásárló által megadott címre. Amennyiben a kiszállítás során a csomag átvétele sikertelen, úgy a postás erről a körülményről értesítést hagy, majd ezt követően a csomag a megadott posta hivatalban vehető át az értesítés dátumától számított 10 napon belül.
Postai szállítással kapcsolatos információk
A postai küldemény elvesztését, részleges elvesztését, megsérülését, vagy megsemmisülését a kézbesítéskor, a kézbesítési okiraton azonnal jeleznie kell. Ennek elmulasztása jogvesztéssel jár. Kézbesítési okirat hiányában, a küldeményre vonatkozó egyéb okirattal a posta felé jogvesztő határidőn belül – vagyis a kézbesítési naptól számított 3 napon belül – a kárt azonnal jeleznie kell.
Házhoz szállítási információk
A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8 és 16 óra között. Szállítási címként célszerű olyan címet megadni, ahol futárt folyamatosan fogadni tudják.
FONTOS: A küldemények kézbesítését kétszer kísérlik meg, sikertelen kézbesítés esetén telefonos egyeztetés történik.
Az MPL ügyfélszolgálata a 06-1-333-7777 telefonszámon érhető el.
A csomagok nyomon követhetőek a linkre kattintva: https://posta.hu/ugyfelszolgalat/nyomkovetes#result.
A kísérőokirat-szám mezőben a címirat vonalkódja alatt található azonosító aláhúzott részét kell megadni.
Áruházunk működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő esetleges további kérdések esetén az üzemeltető adatai között megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk.
Elállás joga
A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 45/2014. kormányrendelet szabályozása értelmében a jelen pont rendelkezései kizárólag a fogyasztónak minősülő vásárló esetében alkalmazhatóak.
A fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt, bontatlan csomagolású terméket.
Amennyiben a fogyasztó él elállási jogával, úgy ezt az üzemeltetővel egyértelmű írásbeli nyilatkozatban köteles közölni (postán ajánlott tértivevényes küldeményben, vagy e-mailben).
>>> Elállási nyilatkozat minta
Az üzemeltető az elállási nyilatkozat kézhezvételét követően haladéktalanul köteles azt visszaigazolni a fogyasztó felé.
A fogyasztó elállása esetén a megrendelt terméket köteles elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül az üzemeltetőnek visszaküldeni. A visszaküldés költsége a fogyasztót terheli.
Amennyiben a fogyasztó elállási jogát gyakorolja, úgy az erre vonatkozó nyilatkozat kézhezvételét követő 14 napon belül köteles az üzemeltető a fogyasztónak az általa teljesített fizetéseket visszatéríteni, beleértve a szállítás díját is. Ez alól kivétel, ha a fogyasztó olyan fuvarozási módot választott, amely többletköltséggel jár, és amely a szokásos fuvarozástól eltérő.
A szolgáltatónak a visszafizetési kötelezettségét mindaddig nem kell teljesítenie, amíg a szolgáltatott terméket vissza nem kapta, vagy amíg a fogyasztó hitelt érdemlő igazolását a termék visszaküldéséről nem kapta meg. A két időpont közötti eltérés esetén az üzemeltető a korábbi időpontot kell, hogy figyelembe vegye.
Üzemeltető követelheti a fogyasztótól a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését. Ezért kiemelten ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a fogyasztót terhelik.
A csomag megérkezését követően, videó kamerával rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség. (például, hogy a visszaküldött termék sérült, vagy hiányos volt)
Nem illeti meg a fogyasztót az elállási jog:
- olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet kifejezetten a fogyasztó kérésére, az ő által szabott igények alapján egyedi kérésének megfelelően került előállításra,
- olyan termék esetében, amelynél a fogyasztó kifejezett kérésének tesz eleget az üzemeltető sürgős javítási, vagy karbantartási munkáknál.
Szavatosság:
A szolgáltatott termék hibája esetén az üzemeltetővel szemben kellékszavatossági igény érvényesítésének van helye a Ptk. 6:159-167 :§ i szerint.
Panaszok intézése
Az üzemeltető a panaszról jegyzőkönyvet köteles felvenni,az üzemeltető adati között megjelölt helyen, és a panaszt a felvétel napjától számított öt évig, az arra adott válasszal együtt megőrizni.
Az üzemeltető a hozzá érkezett panaszt a beérkezésétől számított 30 napon belül megvizsgálja és arra érdemi választ kell hogy adjon. Amennyiben panaszra az üzemeltető elutasító választ ad, azt írásban meg kell indokolnia.
Az üzemeltetővel kötött szerződéséből eredő jogviták elsősorban békés úton, megállapodással a felek között, vagy a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatóság előtt intézhetők. Amennyiben ezek nem vezetnek eredményre, marad a felek számára a bírósági út.
Békéltető testületek listája >>> http://www.fogyasztovedelem.kormany.hu/node/8579
Egyéb rendelkezések
A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a Ptk (2013.évi V. törvény), fogyasztói szerződéseknél a távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. kormányrendelet rendelkezései az irányadók.
Köszönjük, hogy figyelmesen végig olvasta.
Kellemes vásárlást kívánunk!
* * * * *
ADATVÉDELEM
Adatvédelem